Monday, September 25, 2023

RESIDENT EVIL - CODE: VERONICA REDREAM ANDROID EMULATOR SNAPDRAGON 8+ GEN 1

Resident Evil - Code: Veronica ialah permainan video eksklusif untuk konsol Sega Dreamcast. Boleh cuba dekat android atau pc guna emulator Flycast, Redream atau RetroArch.

Resident Evil – Code: Veronica ialah permainan video seram survival yang dibangunkan dan diterbitkan oleh Capcom dan pada asalnya dikeluarkan untuk Dreamcast pada tahun 2000.

Ia adalah ansuran utama keempat dalam siri Resident Evil dan yang pertama untuk debut pada platform yang berasingan daripada PlayStation.

Kisah ini berlaku tiga bulan selepas peristiwa Resident Evil 2 (1998) dan kemusnahan serentak Raccoon City seperti yang dilihat dalam Resident Evil 3: Nemesis (1999).

Ia mengikuti Claire Redfield dan abangnya Chris Redfield dalam usaha mereka untuk bertahan daripada wabak virus di pulau penjara terpencil di Lautan Selatan dan kemudahan penyelidikan di Antartika.

Permainan ini mengekalkan kawalan seram kelangsungan hidup tradisional dan permainan ansuran sebelumnya; walau bagaimanapun, tidak seperti latar belakang pra-diberikan permainan sebelumnya, Kod: Veronica menggunakan persekitaran 3D masa nyata dan pergerakan kamera dinamik. #redream #android #emulator

No comments:

Post a Comment