Tuesday, September 26, 2023

GRAND THEFT AUTO SAN ANDREAS AETHERSX2 ANDROID EMULATOR SNAPDRAGON 8+ GEN 1

Grand Theft Auto San Andreas ialah permainan video untuk konsol PlayStation 2. Boleh cuba dekat android guna emulator AetherSX2 atau Play!. Versi pc boleh guna emulator PCSX2.

Grand Theft Auto: San Andreas ialah permainan aksi-pengembaraan 2004 yang dibangunkan oleh Rockstar North dan diterbitkan oleh Rockstar Games.

Ia adalah entri utama kelima dalam siri Grand Theft Auto, selepas Grand Theft Auto 2002: Vice City, dan keseluruhan ansuran ketujuh.

Ia dikeluarkan pada Oktober 2004 untuk PlayStation 2, pada Jun 2005 untuk Microsoft Windows dan Xbox, dan pada November 2010 untuk Mac OS X.

Permainan ini terletak dalam persekitaran dunia terbuka yang boleh diterokai dan berinteraksi dengan pemain pada masa lapang mereka.

Kisah ini mengikuti Carl "CJ" Johnson, yang pulang ke rumah selepas pembunuhan ibunya dan ditarik balik ke dalam bekas gengnya dan kehidupan jenayah semasa bertempur dengan pihak berkuasa yang korup dan penjenayah berkuasa.

Perjalanan Carl membawanya merentasi negeri fiksyen AS San Andreas, yang berpusat di California dan Nevada dan merangkumi tiga bandar utama: Los Santos (diilhamkan oleh Los Angeles), San Fierro (San Francisco) dan Las Venturas (Las Vegas). #aethersx2 #android #emulator

No comments:

Post a Comment