Sunday, August 13, 2023

PERSONA 4 GOLDEN VITA3K ANDROID EMULATOR SNAPDRAGON 8+ GEN 1

Persona 4 Golden ni antara permainan video yang popular juga dulu untuk konsol handheld PlayStation Vita. Sekarang boleh main dekat android dan pc guna PlayStation Vita emulator iaitu Vita3k.

Persona 4, dikeluarkan di luar Jepun sebagai Shin Megami Tensei Persona 4, ialah permainan video lakonan 2008 oleh Atlus.

Ia secara kronologi adalah ansuran kelima dalam siri Persona, yang merupakan sebahagian daripada francais Megami Tensei yang lebih besar, dan dikeluarkan untuk PlayStation 2 di Jepun pada Julai 2008, Amerika Utara pada Disember 2008, dan Eropah pada Mac 2009 sebagai salah satu filem terakhir. eksklusif utama untuk sistem.

Ia telah dikeluarkan semula sebagai PlayStation 2 Classic untuk PlayStation 3 pada April 2014.

Persona 4 berlaku di kawasan desa fiksyen Jepun dan secara tidak langsung berkaitan dengan permainan Persona sebelum ini.

Protagonis yang dinamakan pemain ialah pelajar sekolah menengah yang berpindah ke kawasan luar bandar dari bandar selama setahun.

Semasa tinggal selama setahun, dia terlibat dalam menyiasat pembunuhan misteri bersama sekumpulan kawan sambil memanfaatkan kuasa untuk memanggil manifestasi fizikal jiwa mereka yang dikenali sebagai Persona. #vita3k #android #emulator

No comments:

Post a Comment