Saturday, August 12, 2023

GRAND THEFT AUTO CHINATOWN WARS DRASTIC ANDROID EMULATOR SNAPDRAGON 8+ GEN 1

Grand Theft Auto Chinatown Wars ni antara permainan video yang popular juga dekat konsol handheld Nintendo DS. Sekarang boleh main dekat android guna emulator DraStic, Lemuroid, MelonDS atau RetroArch. Versi pc guna emulator DeSmuME atau RetroArch.

Grand Theft Auto Chinatown Wars ialah permainan aksi-pengembaraan 2009 yang dibangunkan oleh Rockstar Leeds bersama-sama dengan Rockstar North, dan diterbitkan oleh Rockstar Games.

Permainan ini dikeluarkan untuk Nintendo DS pada Mac 2009, PlayStation Portable pada Oktober 2009, iOS pada Januari 2010, dan peranti Android dan Fire OS pada Disember 2014.

Ia adalah permainan ketiga belas dalam siri Grand Theft Auto dan susulan kepada Grand Theft Auto IV, dan merupakan ansuran pertama yang dikeluarkan untuk konsol pegang tangan sejak Vice City Stories 2006.

Berlatarkan Liberty City zaman moden (satira fiksyen New York City), cerita pemain tunggal itu mengisahkan ahli Triad muda Huang Lee dan usahanya untuk mendapatkan semula pedang yang dihadiahkan oleh arwah bapanya selepas ia dicuri daripadanya, sementara secara tidak sengaja menjadi terperangkap dalam perebutan kuasa di kalangan Triad Liberty City. #drastic #android #emulator

No comments:

Post a Comment