Friday, September 27, 2024

POKEMON PUZZLE LEAGUE M64PLUS FZ PRO ANDROID EMULATOR SNAPDRAGON 8+ GEN 1

Pokémon Puzzle League ialah permainan video eksklusif untuk konsol Nintendo 64 (N64). Boleh cuba dekat android guna emulator Lemuroid, M64Plus FZ, M64Plus FZ Pro atau RetroArch. Versi pc boleh cuba guna emulator Project64 atau RetroArch.

Pokémon Puzzle League ialah permainan video teka-teki dalam siri Puzzle League yang dibangunkan oleh Nintendo Software Technology dan diterbitkan oleh Nintendo untuk Nintendo 64. 

Dikeluarkan di Amerika Utara pada 25 September 2000, dan di Eropah pada 2 Mac 2001, permainan berasaskan Puzzle Leaguenya memberi tumpuan kepada strategi berasaskan teka-teki dalam format berasaskan grid permainan.

Untuk maju ke tahap baharu, pemain dikehendaki melawan jurulatih dan ketua gim permainan, sama seperti yang dipaparkan dalam Pokémon Merah, Biru dan Kuning.

Salah satu daripada beberapa permainan berdasarkan anime Pokémon, ia menampilkan protagonis utama Ash Ketchum, Pikachunya, rakannya Brock dan Misty, Pemimpin Gim Kanto dan watak lain daripada siri ini. #m64plusfz #m64plusfzpro #android #emulator

No comments:

Post a Comment