Tuesday, September 3, 2024

OGRE BATTLE 64: PERSON OF LORDLY CALIBER M64PLUS FZ PRO ANDROID EMULATOR SNAPDRAGON 8+ GEN 1

Ogre Battle 64: Person of Lordly Caliber ialah permainan video eksklusif untuk konsol Nintendo 64 (N64). Boleh cuba dekat android guna emulator Lemuroid, M64Plus FZ, M64Plus FZ Pro atau RetroArch. Versi pc boleh cuba guna emulator Project64 atau RetroArch.

Ogre Battle 64: Person of Lordly Caliber ialah permainan main peranan taktikal masa nyata yang dibangunkan oleh Quest Corporation dan disetempatkan oleh Atlus USA untuk Nintendo 64.

Walaupun secara konsepnya serupa dengan Ogre Battle: The March of the Black Queen, tweak permainan yang ketara telah dilaksanakan untuk mengubah aliran keseluruhan permainan. 

Ogre Battle 64 ialah permainan ketiga dalam siri ini, dua yang pertama ialah Ogre Battle: The March of the Black Queen, dan Tactics Ogre.

Gaidens telah dikeluarkan di Jepun, pada Game Boy Advance dan Neo Geo Pocket Color. 

Tidak seperti permainan Ogre Battle sebelumnya, yang menampilkan tajuk lagu Queen, "Person of Lordly Caliber" ialah tajuk asal.

Ogre Battle 64 dikeluarkan di kawasan PAL buat kali pertama melalui Konsol Maya Wii pada tahun 2010. #m64plusfz #m64plusfzpro #android #emulator

No comments:

Post a Comment