Monday, September 23, 2024

LOCOROCO HI PPSSPP GOLD ANDROID EMULATOR SNAPDRAGON 8+ GEN 1

LocoRoco Hi versi konsol handheld PlayStation Portable (PSP). Boleh cuba dekat android atau pc guna emulator PPSSPP, PPSSPP Gold, PPSSPP Legacy atau RetroArch.

LocoRoco (Bahasa Jepun: ロコロコ, Romaji: Rokoroko) ialah permainan video platform yang dibangunkan oleh Japan Studio dan diterbitkan oleh Sony Computer Entertainment, yang dikeluarkan di seluruh dunia pada tahun 2006 untuk konsol permainan pegang tangan PlayStation Portable (PSP).

Permainan ini dibangunkan oleh Tsutomu Kouno, berusaha untuk mencipta permainan yang berbeza daripada tajuk lain yang dikeluarkan untuk PSP pada masa itu. 

Selepas menunjukkan prototaip permainan teras kepada pengurusannya, Kouno dapat menyelesaikan pembangunan selama satu setengah tahun.

Di LocoRoco, pemain mesti mencondongkan persekitaran dengan menggunakan butang bahu pada PSP untuk menggerakkan LocoRoco, watak seperti jeli pelbagai warna, melalui setiap peringkat, dibantu oleh penduduk ganjil lain sambil mengelakkan bahaya dan Pasukan Moja yang mematikan. , untuk mencapai matlamat akhir. #ppsspp #ppssppgold #ppsspplegacy #android #emulator

No comments:

Post a Comment