Saturday, August 3, 2024

FINAL FANTASY X NETHERSX2 ANDROID EMULATOR SNAPDRAGON 8+ GEN 1

Final Fantasy X ialah permainan video eksklusif untuk konsol PlayStation 2. Boleh cuba dekat android guna emulator AetherSX2, MyPs2, NetherSX2 atau Play!. Versi pc boleh cuba guna emulator PCSX2.

Final Fantasy X ialah permainan video main peranan yang dibangunkan dan diterbitkan oleh Square sebagai entri utama kesepuluh dalam siri Final Fantasy.

Pada asalnya dikeluarkan pada tahun 2001 untuk PlayStation 2, permainan ini telah dikeluarkan semula sebagai Final Fantasy X/X-2 HD Remaster untuk PlayStation 3 dan PlayStation Vita pada 2013, untuk PlayStation 4 pada 2015, Windows pada 2016 dan untuk Nintendo Switch dan Xbox One pada tahun 2019.

Permainan ini menandakan peralihan siri Final Fantasy daripada latar belakang pra-diberi sepenuhnya kepada kawasan tiga dimensi sepenuhnya (walaupun beberapa kawasan masih pra-diberikan), dan juga merupakan yang pertama dalam siri ini yang menampilkan lakonan suara.

Final Fantasy X menggantikan sistem Active Time Battle (ATB) dengan sistem "Conditional Turn-Based Battle" (CTB), dan menggunakan sistem perataan baharu yang dipanggil "Sphere Grid". #nethersx2 #android #emulator

No comments:

Post a Comment