Sunday, June 9, 2024

MARIO KART 7 LIME3DS ANDROID EMULATOR SNAPDRAGON 8+ GEN 1

Mario Kart 7 ialah permainan video eksklusif untuk konsol handheld Nintendo 3DS. Boleh cuba dekat android guna emulator Citra, Citra Enhanced, Lemonade, Lemuroid, Lime3DS atau RetroArch. Versi pc boleh cuba guna emulator Citra, Citra Enhanced, Lemonade, Lime3DS, Panda3DS atau RetroArch.

Mario Kart 7 ialah permainan video perlumbaan kart 2011 yang dibangunkan oleh Nintendo EAD dengan kerjasama Retro Studios dan diterbitkan oleh Nintendo untuk Nintendo 3DS.

Seperti permainan sebelumnya dalam siri Mario Kart, pemain mengambil bahagian dalam perlumbaan di pelbagai trek bertema Mario, bermain sebagai salah satu daripada tujuh belas watak Mario yang berbeza.

Semasa berlumba, pemain menggunakan item kuasa yang sama ada membantu watak mereka atau menghalang watak lawan. 

Tambahan baharu pada permainan ini termasuk lampiran luncur gantung untuk kart, keupayaan untuk memandu di bawah air, keupayaan untuk memandu secara orang pertama dan keupayaan untuk menyesuaikan sepenuhnya binaan kenderaan.

Permainan ini menyokong berbilang pemain tempatan dan dalam talian untuk sehingga lapan pemain.

Permainan ini adalah kejayaan kritikal dan komersial, dengan ia akan menjadi permainan terlaris di Nintendo 3DS, dengan lebih 18.98 juta salinan terjual di seluruh dunia. #lime3ds #android #emulator

No comments:

Post a Comment