Wednesday, May 1, 2024

PROFESOR LAYTON AND THE UNWOUND FUTURE MELONDS ANDROID EMULATOR SNAPDRAGON 8+ GEN 1

Profesor Layton and the Unwound Future versi konsol handheld Nintendo DS. Boleh cuba dekat android guna emulator DraStic, Lemuroid, melonDS atau RetroArch. Versi pc boleh cuba guna emulator DeSmuME, melonDS atau RetroArch.

Profesor Layton and the Unwound Future, yang dikenali di Eropah dan Australia sebagai Profesor Layton and the Lost Future, ialah permainan ketiga dalam trilogi pertama siri permainan teka-teki Profesor Layton oleh Level-5.

Ia pertama kali dikeluarkan di Jepun pada November 2008 dan kemudian dikeluarkan di Amerika Utara pada September 2010 dan di Eropah dan Australia pada Oktober 2010.

Dalam permainan itu, Layton bertemu dengan versi lama perantisnya, Luke, yang membawanya ke masa depan yang mengerikan yang dia ingin dia membantu memperbaikinya.

Permainan ini menerima pujian kritis oleh pengkritik, pujian untuk ceritanya, teka-teki, watak, runut bunyi, dan sejak itu telah disebut sebagai salah satu permainan terbaik dalam siri ini.

Port mudah alih Unwound Future yang dipertingkat, dengan sari kata "HD untuk Mudah Alih", telah dikeluarkan pada 13 Julai 2020. #melonds #android #emulator

No comments:

Post a Comment