Friday, March 29, 2024

MONSTER HUNTER GENERATIONS CITRA ANDROID EMULATOR SNAPDRAGON 8+ GEN 1

Monster Hunter Generations versi konsol handheld Nintendo 3DS. Boleh cuba dekat android guna emulator Lemonade atau RetroArch. Versi pc boleh cuba guna emulator Panda3DS.

Monster Hunter Generations ialah permainan lakonan aksi yang dibangunkan dan diterbitkan oleh Capcom untuk Nintendo 3DS.

Diumumkan pada Mei 2015, permainan ini dikeluarkan di Jepun sebagai Monster Hunter X pada November 2015 dan di peringkat antarabangsa pada Julai 2016.

Seperti tajuk lain dalam siri Monster Hunter, pemain menjalankan pencarian yang melibatkan memburu makhluk berbahaya yang besar, sama ada secara solo atau berbilang pemain.

Tambahan utama dalam ansuran ini termasuk serangan khas, gaya tempur baharu, dan keupayaan untuk bermain sebagai Felynes yang secara tradisinya hanya muncul sebagai teman kepada pemain.

Walaupun ia mengekalkan permainan teras entri talian utama sebelumnya, Monster Hunter Generations dianggap sebagai tajuk spinoff menurut pembangun.

Versi permainan yang diperluaskan, bertajuk Monster Hunter XX, diumumkan pada Oktober 2016, dan dikeluarkan secara eksklusif di Jepun pada Mac 2017.

Port HD keluaran semula yang diperluaskan untuk Nintendo Switch, bertajuk Monster Hunter Generations Ultimate, telah dikeluarkan di Jepun pada Ogos 2017 diikuti dengan keluaran seluruh dunia pada Ogos 2018.

Permainan ini telah terjual lebih daripada 8 juta unit di seluruh dunia, setakat September 2020. #citra #android #emulator

No comments:

Post a Comment