Sunday, February 18, 2024

ADVANCE WARS 2: BLACK HOLE RISING LEMUROID ANDROID EMULATOR SNAPDRAGON 8+ GEN 1

Advance Wars 2: Black Hole Rising ialah permainan video eksklusif untuk konsol handheld Nintendo Game Boy Advance (GBA). Boleh cuba dekat android guna emulator Lemuroid, Pizza Boy atau RetroArch. Versi pc boleh cuba guna emulator mGBA atau RetroArch.

Advance Wars 2: Black Hole Rising ialah permainan video strategi berasaskan giliran yang dibangunkan oleh Intelligent Systems dan diterbitkan oleh Nintendo untuk Game Boy Advance.

Ia dikeluarkan di kawasan Amerika Utara dan PAL pada tahun 2003.

Ia adalah permainan kedua dalam sub-siri Advance Wars Nintendo Wars. Ia didahului oleh Advance Wars dan diikuti oleh Advance Wars: Dual Strike.

Walaupun dibangunkan di rantau ini, keluaran Jepun asal telah dibatalkan, tetapi permainan itu kemudiannya dikeluarkan di rantau ini bersama-sama Advance Wars asal sebagai sebahagian daripada kartrij kompilasi yang dipanggil Game Boy Wars Advance 1+2 pada tahun 2004.

Permainan ini dikeluarkan pada Konsol Maya Wii U di Amerika Utara dan Eropah pada tahun 2015.

Pada E3 2021, Nintendo mengumumkan bahawa Black Hole Rising, di samping Advance Wars yang asal, akan dibuat semula dan dikeluarkan bersama untuk Nintendo Switch oleh WayForward dalam kompilasi lain bertajuk Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp. #lemuroid #android #emulator

No comments:

Post a Comment