Sunday, January 21, 2024

FINAL FANTASY VII DUCKSTATION ANDROID EMULATOR SNAPDRAGON 8+ GEN 1

Final Fantasy VII versi konsol PlayStation. Boleh cuba dekat android guna emulator DuckStation, Lemuroid atau RetroArch. Versi pc boleh cuba guna emulator DuckStation atau RetroArch.

Final Fantasy VII ialah permainan video main peranan 1997 yang dibangunkan oleh Square untuk konsol PlayStation dan ansuran utama ketujuh dalam siri Final Fantasy.

Square menerbitkan permainan di Jepun, dan ia dikeluarkan di wilayah lain oleh Sony Computer Entertainment, menjadi permainan pertama dalam siri utama yang mempunyai keluaran PAL.

Kisah permainan ini mengikuti Cloud Strife, seorang tentera upahan yang menyertai organisasi pengganas eko untuk menghentikan sebuah syarikat besar yang mengawal dunia daripada menggunakan intipati kehidupan planet sebagai sumber tenaga.

Peristiwa menghantar Cloud dan sekutunya mengejar Sephiroth, manusia super yang berusaha untuk melukai planet ini dan memanfaatkan kuasa penyembuhannya untuk dilahirkan semula sebagai tuhan.

Semasa perjalanan mereka, Cloud terikat dengan ahli partinya, termasuk Aerith Gainsborough, yang memegang rahsia untuk menyelamatkan dunia mereka. #duckstation #android #emulator

No comments:

Post a Comment