Thursday, December 7, 2023

METAL GEAR SOLID 2: SUBSTANCE AETHERSX2 ANDROID EMULATOR SNAPDRAGON 8+ GEN 1

Metal Gear Solid 2: Substance versi konsol PlayStation 2. Boleh cuba dekat android guna emulator AetherSX2 atau Play!. Versi pc boleh cuba guna emulator PCSX2.

Metal Gear Solid 2: Substance ialah port dipertingkatkan Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty yang pertama kali dikeluarkan untuk Xbox, sebelum dialihkan ke PlayStation 2 dan Microsoft Windows.

Substance mengandungi permainan Metal Gear Solid 2 utama bersama-sama dengan beberapa perubahan halus, termasuk kesan inframerah baharu untuk gogal terma, adegan potongan tambahan dan set tag anjing baharu, serta kemasukan mod Boss Survival dan Casting Theatre yang telah hilang dalam versi Amerika Utara bagi permainan asal.

Sari kata Substance diilhamkan oleh kecintaan Hideo Kojima terhadap kumpulan Joy Division dan New Order, kedua-dua kumpulan berkongsi ahli dan mengeluarkan album bertajuk Substance.

Substance kemudiannya digunakan sebagai asas untuk induk semula 'Edisi HD' MGS2, dikeluarkan sebagai tajuk tersendiri dan sebagai sebahagian daripada Metal Gear Solid: Koleksi HD untuk PlayStation 3, PlayStation Vita dan Xbox 360.

Versi ini mempunyai output resolusi 720p yang dipertingkatkan sambil mengekalkan prestasi 60 bingkai sesaat tajuk asal pada konsol rumah, input sensitif sentuhan untuk pelbagai arahan pada Vita, sokongan untuk Trofi dan Pencapaian, dan majoriti mod tambahan daripada keluaran asal daripada Substance.

Edisi HD juga disertakan dalam kandungan Metal Gear Solid: The Legacy Collection untuk PlayStation 3, yang menggabungkan Koleksi HD bersama-sama versi Rangkaian PlayStation Metal Gear Solid & Metal Gear Solid: VR Missions, serta Metal Gear Solid 4 : Senjata Patriot. #aethersx2 #android #emulator

No comments:

Post a Comment