Thursday, December 21, 2023

DRAGON QUEST IX: SENTINELS OF THE STARRY SKIES DRASTIC ANDROID EMULATOR SNAPDRAGON 8+ GEN 1

Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies ialah permainan video eksklusif untuk konsol handheld Nintendo DS. Boleh cuba dekat android guna emulator DraStic, Lemuroid, MelonDS atau RetroArch. Versi pc boleh cuba guna emulator DeSmuME atau RetroArch.

Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies ialah permainan video main peranan yang dibangunkan bersama oleh Level-5 dan Square Enix untuk Nintendo DS.

Diterbitkan oleh Square Enix di Jepun pada tahun 2009, dan oleh Nintendo di luar negara pada tahun 2010, ia adalah penyertaan baris utama kesembilan dalam siri Dragon Quest.

Jalan cerita mengikuti protagonis, ahli bangsa Celestrian malaikat, selepas bencana di rumah mereka menaburkan buah-buahan ajaib di seluruh alam fana.

Sambil membawa permainan tradisional dari seluruh siri dengan pertempuran berasaskan giliran, permainan ini ialah penyertaan Dragon Quest pertama yang menampilkan watak pemain yang boleh disesuaikan, dan yang pertama menyertakan mod berbilang pemain, dengan pilihan untuk berdagang peta harta karun dan pinjaman. watak pemain melalui Nintendo Wi-Fi.

Fungsi dalam talian berakhir pada 2014 apabila ia berhenti beroperasi. #drastic #android #emulator

No comments:

Post a Comment