Sunday, October 1, 2023

XENOBLADE CHRONICLES DOLPHIN ANDROID EMULATOR SNAPDRAGON 8+ GEN 1

Xenoblade Chronicles ialah permainan video untuk konsol Nintendo Wii. Boleh cuba dekat android atau pc guna emulator Dolphin.

Xenoblade Chronicles ialah permainan lakonan aksi yang dibangunkan oleh Monolith Soft dan diterbitkan oleh Nintendo untuk Wii.

Pada mulanya dikeluarkan di Jepun pada 2010, ia kemudian dikeluarkan di kawasan PAL pada 2011 dan di Amerika Utara pada 2012.

Port untuk Nintendo 3DS Baharu telah dikeluarkan pada 2015, dan induk semula untuk Nintendo Switch, bertajuk Xenoblade Chronicles: Definitive Edition, telah dikeluarkan pada Mei 2020.

Xenoblade Chronicles ialah entri pertama dalam siri Xenoblade Chronicles, subsiri yang membentuk sebahagian daripada metaseri Xeno yang lebih besar.

Walaupun ia tidak mempunyai sambungan naratif langsung kepada permainan Xeno sebelumnya, seperti mereka, ia menggabungkan elemen estetik dan naratif daripada kedua-dua fantasi dan fiksyen sains.

Permainan ini menampilkan navigasi melalui dunia terbuka yang berpecah kepada zon, pencarian sampingan yang terikat dengan pertalian ahli parti, dan sistem pertempuran berasaskan tindakan masa nyata yang menggabungkan keupayaan Shulk untuk melihat gambaran ringkas masa depan. #dolphin #android #emulator

No comments:

Post a Comment