Tuesday, October 31, 2023

TEST DRIVE LE MANS REDREAM ANDROID EMULATOR SNAPDRAGON 8+ GEN 1

Test Drive Le Mans / Le Mans 24 Hours ialah permainan video untuk konsol Sega Dreamcast. Boleh cuba dekat android atau pc guna emulator Flycast, Redream atau RetroArch.

Le Mans 24 Hours ialah permainan video yang dikeluarkan untuk PlayStation, Game Boy Color, Dreamcast, PlayStation 2 dan Microsoft Windows (dalam dua versi yang terakhir, satu dibangunkan oleh Eutechnyx, seperti versi PlayStation dan versi kedua sebagai port. versi Melbourne House yang dibawa oleh Torus Games).

Versi Dreamcast telah dipindahkan dan diterbitkan oleh Sega di Jepun pada 15 Mac 2001, manakala versi PlayStation 2 telah dipindahkan dan diterbitkan oleh syarikat yang sama pada 13 Jun.

Berdasarkan 24 jam perlumbaan Le Mans yang terkenal di Perancis, pemain dijemput untuk berlumba sepanjang kursus ketahanan 24 jam atau mengambil bahagian dalam mod arked yang lebih ringkas.

Permainan ini juga menampilkan trek seperti Litar Bugatti, Litar Brno, Road Atlanta, Litar Suzuka, Taman Donington dan Litar de Catalunya, serta sistem cuaca dan malam. #redream #android #emulator

No comments:

Post a Comment