Friday, October 20, 2023

MADDEN NFL 2003 AETHERSX2 ANDROID EMULATOR SNAPDRAGON 8+ GEN 1

Madden NFL 2003 versi PlayStation 2. Boleh cuba dekat android guna emulator AetherSX2 atau Play! Versi pc boleh cuba guna emulator PCSX2.

Madden NFL 2003 ialah permainan video simulasi bola sepak Amerika berdasarkan NFL yang dibangunkan oleh EA Tiburon dan Budcat Creations dan diterbitkan oleh EA Sports.

Ansuran ke-14 siri Madden NFL, permainan ini menampilkan bekas St. Louis Rams yang berlari ke belakang Marshall Faulk di muka depan.

Edisi Madden ini adalah yang pertama mempunyai EA Trax, mod Mini Camp, dan menampilkan Al Michaels sebagai juruhebah permainan demi permainan, yang mengambil alih Pat Summerall.

Walaupun ia memaparkan pengembangan Houston Texans dan penempatan semula Seattle Seahawks ke NFC, ia sebenarnya yang kedua berbuat demikian (selepas edisi sebelumnya telah melakukannya dalam musim kedua mod Francaisnya sendiri, dengan Seahawks masih dalam AFC dan tiada pasukan Texas apabila mod tersebut dimulakan).

Permainan ini dikeluarkan pada 12 Ogos 2002 untuk Game Boy Advance, GameCube, Microsoft Windows, PlayStation, PlayStation 2 dan Xbox.

Versi PlayStation juga termasuk versi Sega Genesis bagi John Madden Football 93. #aethersx2 #android #emulator

No comments:

Post a Comment