Tuesday, September 12, 2023

METAL GEAR SOLID 2 SONS OF LIBERTY AETHERSX2 ANDROID EMULATOR SNAPDRAGON 8+ GEN 1

Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty ialah permainan video eksklusif untuk konsol PlayStation 2. Boleh cuba dekat android guna  emulator AetherSX2 atau Play!. Versi pc boleh cuba guna emulator PCSX2.

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty ialah permainan video siluman pengembaraan aksi 2001 yang dibangunkan oleh Konami Computer Entertainment Japan dan diterbitkan oleh Konami untuk PlayStation 2.

Pada asalnya dikeluarkan pada 13 November 2001, ia adalah permainan Metal Gear keempat yang dihasilkan oleh Hideo Kojima, permainan keseluruhan ketujuh dalam siri ini dan merupakan sekuel kepada Metal Gear Solid (1998).

Edisi yang diperluaskan, bertajuk Metal Gear Solid 2: Substance, dikeluarkan pada tahun berikutnya untuk Xbox dan Windows sebagai tambahan kepada PlayStation 2.

Versi remaster permainan, Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty - Edisi HD, kemudiannya dimasukkan ke dalam Koleksi Metal Gear Solid HD untuk PlayStation 3, Xbox 360 dan PlayStation Vita.

Edisi HD permainan ini akan disertakan pada Metal Gear Solid Master Collection Vol. 1 kompilasi untuk Nintendo Switch, PlayStation 5, Windows dan Xbox Series X/S, yang dijadualkan untuk dikeluarkan pada 24 Oktober 2023. #aethersx2 #android #emulator

No comments:

Post a Comment