Saturday, August 19, 2023

GRAND THEFT AUTO III AETHERSX2 ANDROID EMULATOR SNAPDRAGON 8+ GEN 1

Grand Theft Auto III antara permainan video yang popular dekat konsol PlayStation 2. Boleh juga main dekat android guna emulator PlayStation 2 iaitu Aethersx2 atau Play!. Versi pc guna emulator PCSX2.

Grand Theft Auto III ialah permainan aksi-pengembaraan 2001 yang dibangunkan oleh DMA Design dan diterbitkan oleh Rockstar Games. Ia adalah entri utama ketiga dalam siri Grand Theft Auto, selepas Grand Theft Auto 2 1999, dan ansuran kelima secara keseluruhan.

Berlatarkan Liberty City fiksyen (berdasarkan Bandar New York), cerita ini mengisahkan Claude, seorang protagonis senyap yang, selepas dikhianati dan ditinggalkan mati oleh teman wanitanya semasa rompakan, memulakan usaha untuk membalas dendam yang menyebabkan dia menjadi terjerat dalam dunia jenayah, dadah, perang kumpulan, dan rasuah.

Permainan ini dimainkan dari perspektif orang ketiga dan dunianya dilayari dengan berjalan kaki atau dengan kenderaan. Reka bentuk dunia terbukanya membolehkan pemain bebas berkeliaran di Liberty City, yang terdiri daripada tiga kawasan utama. #aethersx2 #android #emulator

No comments:

Post a Comment